Teva, 2015 Dünya KOAH Günü.

Teva, 2015 Dünya KOAH Gününün Tanınması Adına #Laugh4Lungs Sosyal Medya Kampanyasını Başlatıyor.

Teva, 2015 Dünya KOAH Gününün Tanınması Adına #Laugh4Lungs Sosyal Medya Kampanyasını Başlatıyor. Kampanyada Kronik Obstrüktif Akciğer Hastalığı (KOAH) Hakkında Farkındalığın Arttırılması için Sosyal Medyadan Faydalanılıyor.

Amsterdam, 11 Kasım 2015 – Teva Pharmaceutical Industries Ltd. bugün #Laugh4Lungs kampanyasının başlatıldığını duyurdu. Bu sosyal medya kampanyasında kahkahanın gücünün kronik obstrüktif akciğer hastalığı (KOAH) konusunda global farkındalığın arttırılması ve İngiliz Akciğer Vakfı (İngiltere), Longfonds (Hollanda) ve Fundación Lovexair (İspanya) dahil olmak üzere Avrupa'daki önde gelen üç KOAH yardım kuruluşu için para toplanmasında kullanılması amaçlanmaktadır.

#Laugh4Lungs, 18 Kasım 2015’teki Dünya KOAH Gününe destek olmak amacıyla başlatılıyor. KOAH, dünya çapında 200 milyonun üzerinde kişiyi etkilediği tahmin edilen güçten düşürücü bir akciğer hastalığıdır. KOAH global olarak dördüncü en yaygın ölüm nedeni olmakla birlikte, halk arasında ve hastalık için en büyük risk altında olan kişilerde KOAH farkındalığı şaşırtıcı bir şekilde düşük kalmaktadır. Bu nedenle, çok daha fazla kişinin KOAH ile yaşıyor olması, ancak henüz tanı konmuş olmaması olasıdır. Teva Avrupa, Solunum Başkanı Luca Frangoni şunları söylüyor: "Teva'da güçten düşürücü bu hastalık konusunda global farkındalığın arttırılmasının önemli olduğuna inanıyoruz.

#Laugh4Lungs kampanyası ile, KOAH hakkında farkındalığın arttırılmasının aracı olarak tüm yaşların ötesine geçen evrensel bir dil olduğu ve akciğer fonksiyonu ve genel refaha fayda sağladığı için kahkahayı seçtik." #Laugh4Lungs kampanyasının KOAH için farkındalığı arttırmak ve para toplamak ve bu hastalıkla yaşayan hastalara yalnız olmadıklarını hatırlatmak için kahkahanın gücünün kullanılması konusunda insanlara ilham kaynağı olması amaçlanmaktadır.

Kampanya, insanları kahkaha attıkları kendi videolarını veya başkalarının videolarını sosyal medya kanallarında paylaşmaya, ardından etiketlemeye veya sosyal ağları dahilinde başkalarını aday göstermeye teşvik etmektedir.